Кошик
69 відгуків
Продажа и ремонт гидравлического оборудования от компании "Гидравлик Лайн"
+380 (67) 693-31-07
+380 (68) 219-04-57
+380 (67) 219-04-57
Встановлення гідравліки на вантажні автомобілі, фото 2Встановлення гідравліки на вантажні автомобілі, фото 3Встановлення гідравліки на вантажні автомобілі, фото 4

Встановлення гідравліки на вантажні автомобілі

53 860 

  • Послуга
Встановлення гідравліки на вантажні автомобілі
53 860 
ПослугаВстановлення гідравліки на вантажні автомобілі
+380676933107
  • +380 (67) 693-31-07
    Головний Спеціаліст Гладинюк Юрій
  • +380 (68) 219-04-57
    Гідравлік Олексій
  • +380 (67) 219-04-57
    Відділ ремонту гідроциліндрів
  • +380 (67) 693-31-07
    Відділ ремонту гідравліки
  • +380 (67) 693-31-91
    Бухгалтерія
+380676933107
  • +380 (67) 693-31-07
    Головний Спеціаліст Гладинюк Юрій
  • +380 (68) 219-04-57
    Гідравлік Олексій
  • +380 (67) 219-04-57
    Відділ ремонту гідроциліндрів
  • +380 (67) 693-31-07
    Відділ ремонту гідравліки
  • +380 (67) 693-31-91
    Бухгалтерія

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів безкоштовно

Гідравліка на бензовоз, стягач,маніпулятор, лісозвоз- гідрофікація вантажного авто, встановлення гідравлічного обладнання на спецтехніку.

Гідравліка на бензовоз, стягач,маніпулятор, лісозв-  гідрофіксація вантажного авто, встановлення гідравлічного обладнання на  спецтехнику.

Гідравлічне обладнання дає змогу збільшити функціональні властивості будь-якої комерційної техніки та транспортних механізмів і засобів.  До процедури гідрофікації та встановлення гідравліки на техніку  відносять встановлення гідравліки для нахилу кузов напівпричепів, встановлення викачування палива бензовозів і газовозів, встановлення  кранів маніпуляторів,   та інші всілякі варіанти та комбінації гідрофіксації.  Вартість виготовлених робіт зі встановлення гідрофікації істотна, тому ця процедура проводиться в разі якщо астмобіль або спецтехніка буде використовуватися постійно в тій чи іншій галузі.    Монтаж і встановлення гідравліки на тягачі та іншу спецтехніку містить монтаж різного гідравлічного обладнання.   Комплектація гідравліки може змінюватися залежно від того, за якою схемою здійснюються роботи з гідрофікації. Але є гідравлічні вузли, які застосовуватимуться в будь-якому разі:    а)  Поршневий або шестеренчастий насос. Це залежить від тисків, які виникатимуть під час роботи системи. У разі високих показників найкраще використовувати поршневий насос, оскільки він більший до них пристосований. Робочий тиск може досягати 350 барів і більшого, якщо будуть  перевантаження.     2)    Гідравлічний розподілювач. Спрямовує потоки гідравлічної рідини в необхідному напрямку, що забезпечує керування підйомом кузова. Больє складні та сучасні варіанти можуть захищати пристрій циліндра від надлишкових показників тиску.    3)    Гідравлічний бак для робочої рідини, обсяг якого може коливатися від 56 до 240 літрів. Він кріпиться до бічної частини рами та має повітряні, а також оливні фільтри. Встановлення гідравліки на тягач передбачає використання мінімального простору з максимальною ефективністю. З цієї причини, форма гідробака оптимізована й оптимально відповідає простору встановлення.    4)    Коробка добору потужності (КОМ), здійснює передавання крутного моменту сили від трансмісії тягача до його гідравлічному приводу. Коробка добору потужності має чималу масу та розміри, що робить необхідні попередні розрахунки.   Схеми гідрофікації.                                           Одноконтурна гідравлічна система   Гідрофікація американських тягачів КПП FRF-FRO  Встановлення гідравліки — бак із боку  Встановлення гідравліки — бак за кабіну  Гідрофікація американських тягачів КПП FRLO  Встановлення гідравліки — бак із боку  Встановлення гідравліки — бак за кабіну  Гідрофікація американських тягачів КПП ZF-Meritor  Встановлення гідравліки — бак із боку  Встановлення гідравліки — бак за кабіну                                       Двоконтурна гідравлічна система     Гідрофікація європейських тягачів SCANIA  Встановлення гідравліки — бак із боку  Встановлення гідравліки — бак за кабіну  Гідрофікація європейських тягачів DAF  Гідрофікація європейських тягачів IVECO  Гідрофікація європейських тягачів  MAN  Гідрофікація європейських тягачів RENAULT  Гідрофікація європейських тягачів КПП ZF  Гідрофікація тягача та самоскида КАМАЗ     Одноконтурна гідрофікація.    Одноконтурна гідрофікація застосовується в разі роботи з вантажними автомобілями, кузов яких має розвантажуватися в певний бік. Водночас його рух за іншими напрямами неможливо.    За одноконтурної гідрофікації застосовується:    1) Шестеренчастий гідравлічний насос.  2) Система керування підйомом кузова, куди входить кілька десятків деталей. Серед них, варто окремо виділити перепускний клапан, запобіжний циліндр і насос захисту від надлишкового тиску. Вони гарантують безпеку експлуатації у разі виникнення критичних ситуацій.  3) Сталевий гідробак із повітряними фільтрами. Він встановлюється на раму з боків автомобіля. Стандартний об'єм становить приблизно 140 літрів, але може бути збільшений.  4) Шланги високого тиску та фітинги.  5) Коробка відбору потужності та вал добору потужності у двигуна, які забезпечують працездатність приводу за схемою одноконтурної гідрофікації.  6)  Пристрій керування гідравлічним приводом. Найчастіше воно являє собою чутливий джойстик, але може мати й інші форми.    Двоконтурна гідрофікація.    Двоконтурна гідрофікація потрібна в тому разі, якщо тягач виконуватиме роботу спільно з масивним напівпричепом або причепом.    Основними елементами двоконтурної схеми гідрофікації є:    1) Поршневий або шестереньковий гідравлічний насос. Цей варіант застосовується через вищу потужність.  2) Гідробак для гідравлічної оливи, обладнаний спеціальними фільтрами. Вони дають рідині не витікати, а забруднювальним речовинам зовні не проникати у внутрішні простори. Як матеріал для виготовлення гідравлічного бака використовується листова сталь.  3) Високоміцні шлаги та з'єднувальні фітинги. Вони розраховані на чималі показання тиску. Щоб забезпечити оперативне під'єднання всіх систем, використовуються швидкорознімні з'єднання.  4) Коробка відбору потужності має пневматичне керування, монтоване безпосередньо в кабіну водія. Установлення відбувається на коробку перемикання швидкостей відповідно до вимог ергономіки. Це дає змогу контролювати.  5) Шестеренчастий насос може використовуватися тільки в разі невеликої тривалості роботи системи. Причиною цього слугують його характеристики, яких недостатньо для поставленої мети.
Інформація для замовлення
  • Ціна: 53 860 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner